Paparazi ....

Assalamualaikum,
Hi! Rindu tak? K dah setengah abad saya tak update dan jenguk blog saya. Hihi saya sibuk kalau cuti panjang , saya berkerja. Awak tahu, saya malas nak beban kan keluarga jadi saya ambil keputusan nak cari duit poket sendiri dan tahun ni saya busy berkasih-sayang dengan Buku. Saya pelajar SPM tahun ni. Ulang suara SPM SPM SPM bruh.

Hari pertama sekolah? Erm, saya tak fikir banyak. Yang saya tahu saya nak datang sekolah dan peluk kawan saya sambil scream " Weh, saya rindu awak .. " dan selebihnya saya kacau cikgu. Saya nakal hihi

Tahun ni pegang jawatan yang agak agak rumit jadi kena amanah dan bertanggungjawab. Boleh ke Cik Nurshazlin Shaharuddin ni? Haha Ok doa kan saya! Saya takboleh nak main main sangat tahun ni ~




Tenenenene, Gambar siapa yang sebesar alam dekat atas ni? Ok, Ini gambar saya. Ulang suara gambar saya. Gambar masa Kem krs K saya memang cinta KRS sangat sangat ok. so dont you dare main main dengan saya pasal Krs ni. Haha takut tak? Saya serious ni. Tak main main ok


This is the new me. Baju hitam putih. Jangan tanya kenapa saya pandang bawah, saya tak ready nak bergambar lagi ok. Faiz main tangkap je! Urgh nate mu faiz :b Ok.

Attention! Eheeeeeeeemmm * check mic *

 Jangan tanya kenapa saya jadi camtu, sebab saya sendiri taktahu. Haha Kedengaran agak qwertyuiop bukan? Lek lek jangan marah. saya memang tak tahu! saya rasa saya still sama macam dulu. Nurshazlin shaharuddin yang gemok gedempol dengan mata sepet nya ~ Hahaha

Saya malu .. Satu sekolah tegur , Cikgu cikgu , Kerani sekolah pun ada. Aiyokk lien , Kawan kawan saya. K saudara mara saya semua bahan saya. Ada yang minta tips dengan petua lagi. Itu yang paling saya rasa takboleh blah. Macam mana saya nak bagi petua kalau saya sendiri taktahu? u_u



Ramai cakap saya kerempeng, kepeng , keding dan sebagainya. Oh yeah saya rasa awak awak kena pergi check mata lah, Haha Cik Nurshazlin Shaharuddin masih seperti dulu. Yang gemok, periang, peramah, tak sombong, suka senyum dan Eh ...

Ok, saya nak cepat. Saya pergi berkasih-sayang dengan semua buku SPM saya. Ok kalau boleh saya nak kawin terus. Selepas habis nya SPM, selepas saya bersorak keriangan sebab SPM dah habis, Saya minta cerai. Haha Ok saya annoying



How do i look? Macam qwertyuiop minta kaki. Ok saya pelajar spm yang bertauliah. Ok bertauliah ~
Goodbye " Honeymoon .. "

 P/s:
Dear love, I miss you