asdfghjkl moody.

Assalamualaikum, Hi people!

Sekolah? Tak okay. Diri? Serabut. Hati? Terluka. Fikiran? Melayang. 
Pagi-pagi dekat kelas aku dah takada mood, Hairul affan buat lawak pun aku tak gelak. And ada sekali tu, Hairul sebut nama 'dia' and me terus asdfghjkl marah k. bukan marah but tak suka dengan cara bebudak kelas aku. Hm yang lepas tu lepas ah k. Takpayah sebut. 

And mungkin hairul rasa serba salah. Dia senyum aku tak senyum. Dia buat lawak aku tak ketawa. Aku pendiam k dekat kelas tadi. kau ada? Lewls Asfa and ezzer  siap tanya aku kenapa ~
Well i'm okay <--- Forever lie


Padan muka kau.Aku diam kau dah tak senang duduk. Muahaha lepas rehat baru okay. Gelak gelak. and dia pun ada sebut sekali lagi nama tu. And aku taktahu kenapa aku angin lagi sekali. Then pijam cakap " Wow , marah gilaaa doe ... "

Terus hairul senyap and cakap " Haa tahu pun marah, semalam bahan aku dengan perempuan tu takapa pula .. "  Dan aku? K pandang dia macam nak cekik je walaupun dia time tu gelak-gelak .  Lantak kau ah. haha Malas aku layan hairul. Tadi perjumpaan Krs pasal kem and lain-lain. Phewww me so asdfghjkl penat this week. Rasa macam separuh mati weoh ahhaha . KBAI