Single? Tak laku? Lewls

Assalamualaikum, Good morning people!

Update update update and aku taktahu nak update apa dah. Btw aku dah letak lagu dekat blog. Wuhuuuuuuu Tentang rasa - Astrid . Best gilaa lagu nie sampai boleh buat aku menangis. Me cengeng? K

Korang tengok cerita Vanila Coklat? Amir kita sweet sangat k. Seriously saya jealous dengan Zara, walaupun cuma berlakon but she's so lucky to have amir as her husband. Me also want! On your dream lah lien ~ 

Tapi kadang-kadang dalam relationship tak pernah terlepas dalam menghadapi " Orang ketiga " , parents tak restu , orang dengki bagai. Aku pelik kenapa mesti dengki dengan kebahagian orang lain? Aku pun ada lah juga jealous jealous ni, tapi takada lah sampai dengki nak sabotaj relationship orang.
Tak dapat apa pun hancurkan relationship orang, kalau dia memang milik kau, suatu saat nanti korang bersama juga. Cepat atau lambat. Itu saja

Sekarang ni, aku pun dah lepaskan semua yang terpahat dalam hati, takada sesiapa dalam hati aku sekarang. Kosong dan kosong. Aku macam asdfghjkl hilang harapan dan dah tak mengharap macam dulu-duluu waktu couple. Me single and i knew it. 

Single tak bermaksud tak laku k, Cuma mungkin seseorang yang single tu sedang menunggu seseorang atau dia takut untuk bercinta. Takut dilukai lagi , lagi dan lagi. Aku pun takut. Kalau boleh aku nak bahagia, well semua orang nak bahagia kan? Siapa nak derita? terluka? Takada siapa nak.

Aku dah mengarut pepagi buta but aku cakap yang betul 
Single bukan bermaksud tak lakuuu! so takpayah asdfghjkl batak cakap orang single tak laku.
 Kbaiiiiii ah haha 

 
I'm bored and i dont know what to do. Dai people daiiiiiiiiii
 Homework? Do by yourself. Thankyou.