Kenduri kawin.

Hai hai hai. Assalamualaikum.

Hi guys, So what sapp? I'm bored here bruh. Just got back from Kenduri kawin. Well ramai gilooo orang dekat sana. Handsome handsome and cantik cantik k. Me so jelly with 'em. Aku tibai 4 mangkuk bubur kacang k. Ayah aku paksa even mangkuk kecil aku dah macam asdfghjkl full. 

Masa tunggu mak, Ada sorang mamat ni datang dekat aku dan cakap " Hey, we know each other right?"  And aku dekat situ macam, Ah aku rasa aku tak pernah jumpa and kenal kau. Siap minta nombor sebab dia cakap aku punya nombor dekat phone dia dah hilang. So aku dekat situ, Senyum and terus blah.

Dekat sana, aku jumpa ex-ustazah essempi. Ustazah esah kud lupaa dah. Lepastu jumpa kakak form6 yang aku taktahu nama. Hehe and cikgu zaharah! She's teaching me when i was in form3 . And ada anak-anak yatim lelaki k. Dorang comel. Kecil lagi dalam 3-4 tahun. Me melting. Rasa nak pergi dekat situ and cium pipi dorang :'3

 Eh wanna know something? Today i didn't opened his facebook, twitter and so on. Great isn't? Haha First trying and its working . Muahahah Lol Yo. Tomorrow is monday. y'know what? School day bruh. Assembly almost 2 hours i bet. Ah i like it when assembly is almost 2 hours but i can't stand it when i heard teacher or headmaster " Membebel .. " like that. Sounds asdfhjkl kurang ajar kan? Haha 

Esok kena brainwash ah .. Suci kasi bersih. Lol kena banyak berdoa nie, kang tak pasal pasal termenangis dan termalu pulaaa kang :'b